Afscheid drs. Vos… welkom terug drs. Boersema
Eind april hoopt drs. Boersema haar werkzaamheden weer op te pakken in onze praktijk. We hopen dat ze mag terugkijken op een mooie tijd van zwangerschaps/bevallingsverlof. We zijn heel blij dat ze weer terugkomt. We wensen haar weer veel werkplezier in onze praktijk.
Drs. Vos willen we enorm bedanken voor haar inzet voor onze praktijk de afgelopen maanden. Wat is het een goede tijd geweest. We zijn blij dat ze binnen onze huisartsengroep blijft werken en dat we haar daardoor waarschijnlijk nog wel regelmatig tegen gaan komen. We wensen haar een heerlijke vakantie en ontzettend veel werkplezier op haar nieuwe plek.
Afscheid van Fieke (Praktijkverpleegkundige)
In mei gaat Fieke (praktijkverpleegkundige) starten met een nieuwe uitdaging in een andere baan. Helaas moest ze daarvoor haar huidige werk bij ons opzeggen. Dit betekent voor haar en de patiënten die ze jarenlang begeleidt heeft: afscheid nemen. Fieke werkt hier nog tot media mei 2026. Dus niet al de patiënten die ze normaliter begeleidt zal ze nog tegenkomen tijdens een van haar spreekuren. Middels dit berichtje wil ze de mensen die ze niet meer gaat zien, hartelijk bedanken voor het vertrouwen en de fijne jaren.Wij als praktijk gaan Fieke natuurlijk missen en op zoek naar een goede nieuwe POH/praktijkverpleegkundige. En wensen Fieke het allerbeste toe in haar nieuwe uitdaging.