Bestellen/herhalen/afhalen van medicatie
Het herhalen van medicatie kan op verschillende manieren:
1. Doormiddel van Pro-actief herhalen: Als u van deze herhaalservice gebruik wilt maken, zorgen wij er voor dat uw chronische medicatie, iedere maand of iedere drie maanden, automatisch voor u klaar staat. U hoeft dan zelf niet meer bij te houden wanneer nieuwe medicijnen nodig zijn. U krijgt van ons per e-mail bericht wanneer u uw medicatie af kunt halen in de apotheek.
informeer bij ons naar de mogelijkheden. Deze manier heeft onze voorkeur
2. Via de patientenomgeving, hiervoor dient u wel eenmalig een account aan te maken .
3. Doormiddel van het inleveren van etiketten van oude medicijndoosjes, u kunt deze de gehele dag (tijdens openingstijden) inleveren in de daarvoor bestemde brievenbus in het voorportaal.
4. Telefonisch (0184-641215): 8.00-10.00 uur en 11.00-12.00 uur en 16.00 – 17.00 uur
5. Per Whats-app (06-81855899) Vermeld wel duidelijk naam en geboortedatum en welke medicatie u wilt bestellen.
Het bestellen van nieuwe medicatie:
Nieuwe medicatie kan uitsluitend verkregen worden d.m.v. het inleveren van een recept aan de balie.
Afhalen van medicatie:
Als u ’s morgens vòòr 12.00 uur medicatie bestelt, kunt u de medicatie de volgende werkdag tussen 16.00 en 17.00 uur afhalen of de daarop volgende dagen tussen 8.00 en 12.00 uur (behalve tussen 10.00-10.30 uur) en tussen 16.00 en 17.00 uur.
Medicatie, verbruiksmaterialen en hulpmiddelen die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar, dienen bij afhalen afgerekend te worden aan de balie. U kunt pinnen of contant betalen.
Kluisjes:
Er is (beperkte) mogelijkheid medicatie buiten openingstijden af te halen uit 1 van onze kluisjes. Dit kan in overleg met de assistentes.